close


EDC 係10/4/2012

即係仲有3個月咋~~~~

 

上星期六開始聽第1堂講座

真正感受到入院果刻既準備/情況

產前病房=>產房=>產後病房 (什麼A7, T7, C7...)

有D 緊張...亦有D 恊 =.=

希望順順利利啦^^

 

BB 到23-24WKS 先真正feel 到佢踢我

上星期舅父都好serious 咁叫我留意胎動

最少半日有10下   多就唔使數wor

依個係自我監察系統黎~

而家日日都踼   感覺都幾特別架

有個同你血脈相連既人o向肚入邊互動   真係好奇妙!

我會好好enjoy 依個感覺的

 

胃口   仍然不大

一日都係三餐ONLY

量唔多   都怕BB SIZE 細架

不過舅父話佢係中SIZE   叫我唔好擔心

太擔心可以每日一隻蛋同一杯奶

我盡量都聽話的~~

 

bb 用品方面

襯吉之島8折就買左奶煲+奶樽set

仲有和尚袍, 夾衣, 包被, 初生尿片&媽媽入院用品

而家大型仲未買既有bb車同床   希望過年後買到啦

其他都係濕碎野   應該好快搞掂   heee

 

P.S.

依篇blog 除左係2012年第1篇、bb倒數3個月之外

仲係我用pixnet 既一週年紀念呀~~~~~

可謂三喜臨門   恭喜恭喜   kakaaaaa



arrow
arrow
    全站熱搜

    夜以深,適宜私奔 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()