close


好耐無寫blog啦......

呢排真係訓得好差.......

之前台灣既blog打咗一半又未打哂......

唉.....其實我一早打咗嫁啦......

點知部電腦又壞咗.....而家整番好呢....

我又無心機add番d相入去......

明天係我公司上市既日子啦.....

我終於都做到叫做在上市公司番工啦......

不過都好似無咩分別咁既.....

我既working holiday終於都有眉目啦.....

我識咗10年既朋友仔2013年會同我一齊去啊......

haha~~

之前我啊頭話會申請升我.....但係我覺得好似無咩機會咁既.....

因為我大啊姐好似唔係好like我咁......

我而家成日都諗...到底我係唔係留到2013年直接去working holiday.....定係做滿兩年就去轉工呢.....

而家我已經做咗一年半啦......

到底點好呢.....其實都唔係差好多時間姐.....

我都應該會留埋啦.....

前天晚上同我弟弟鬧交啊......

唉.....而家佢一d都唔so我啊......

到底我人生既目標係咩呢.....

呢排我好like 那些年那首歌.....

呢首歌令我諗咗起我like咗10年既佢......

如果我真係遇到佢.....我敢跟他說話嗎.......

那些年錯過的愛情.....好想告訴你....告訴你我沒有忘記.....

到最後回首才發現...這世界滴滴點點全部都是你......

其實佢真係唔係一個靚仔.....但係點解我會咁like佢呢......

喜歡佢從來都唔會取笑人地既外貌.....

喜歡當我喊既時候......佢會靜靜地待在我身邊.....直至我平伏番....

唉....好想回去當時啊....

不過其實我已經不知道他是不是已經結婚啦......

算啦.....就懷念一下吧......



arrow
arrow
    全站熱搜

    夜以深,適宜私奔 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()